Skoncentruj się na awangardzie, kup perfumy luksusowe! Ostateczna refleksja, na którą zgodzili się wszyscy uczestnicy, brzmiała następująco: aby być konkurencyjnym konieczne jest nie tylko wypracowanie przewagi opartej na ekonomii wiedzy (nauki i technologii) czy na sile roboczej wielkiej skali, ale także zdolność do ciągłego odkrywania na nowo swojego profesjonalizmu w celu poszukiwania, wspierania, a w niektórych przypadkach nawet przewidywania, czego ludzie chcą. Jeśli prawdą jest, że przyszłość zapachów będzie charakteryzować się coraz szybszą transformacją i odnawianiem produktów, „potrzeba awangardy” jest imperatywem. Procesy innowacji nie są już jednokierunkowymi i „odgórnymi decyzjami”, ale są otwartymi ścieżkami, na które wpływają czynniki społeczne, a także naturalny rozwój smaku. Ma miejsce już płynne i elastyczne ponowne wynalezienie, w którym ikony perfum wszechczasów nabierają nowych konotacji. „Personalizacja w świecie mediów społecznościowych”, gdzie klienci kupujący perfumy luksusowe luksusowe będą w twórczy sposób wchodzić w interakcje z firmami, a sektor z kolei zrozumie i zaspokoi aspiracje konsumentów. Dywersyfikacja i wachlarz możliwości będą rosły, podobnie jak zdolność konsumenta do dokonywania wyboru w zakresie perfum luksusowych. W konsekwencji zaangażowanie perfumiarzy dostarczających pomysłowe, inteligentne i kreatywne zapachy również wzrośnie. Jednocześnie coraz większą wagę przywiązuje się do „artystycznej” perfumerii niszowej, która postrzega siebie jako mniej podatną na dynamikę masowej produkcji. W rzeczywistości – jak dobrze wiedzą wszyscy eksperci w tej dziedzinie – producenci perfum na małą skalę są często bardziej uwarunkowani przez przemysł ze względu na łańcuch dostaw surowców. Z tego powodu dom perfum z Warszawy, który bierze czynny udział w tym ciągłym procesie zmian, jest zaangażowany w tworzenie najlepszych warunków, aby każdy perfumiarz mieszający perfumy luksusowe mógł wyrazić swój talent. Czyni to poprzez dostarczanie wszechstronnej gamy surowców – w tym własnych specjalności – ale także poprzez proponowanie spotkań, wydarzeń i warsztatów w celu zachęcania i wzmacniania dialogu pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku, zarówno nowymi, jak i starymi.